+36 1-302-0-302 | + 36 70-372-3000

Implantáció

implantacio

Az implantáció a foghiányok pótlásának legmodernebb megoldása. Az implantátumok anyagai szövetbarát anyagokból készülnek.

Az eljárás során a hiányzó fog/fogak helyére egy vagy több implantátumot helyezünk be, mely képes a hozzá illesztett koronák és pótlások rögzítésére.

Minden felnőtt kaphat implantátumot, akinél nem áll fenn az ellenjavallatok valamelyike.  Növekedésben lévő fiataloknál nem készítünk implantációs fogpótlást, csak a növekedés befejezése után.

Implantátumokkal nem csak koronákat, hidakat tudunk rögzíteni, hanem lehetőség van kivehető pótlások rögzítésére is.

Bővebben a fog implantálásról

Fogszabályozás

fogszabalyozas

Az emberi kapcsolatokban nagyon fontos az első benyomás. Az egészséges, szabályos fogazat fontos szerepet játszik az arc megítélésében, életkortól függetlenül.

fogszabályozó kezelések napjainkban nemcsak az esztétikáról szólnak, hanem a harmónikus állcsont viszony és kiegyensúlyozott működés alapfeltétele is.

Sok esetben látható, hogy a szabálytalan fogazat milyen problémákat okozhat hosszútávon.

El nem érhető – és ezáltal nem tisztítható – felszíneken gyakoribbak a fogszuvasodások, illetve parodontológiai problémák.

Rendelőnkben gyermek és felnőtt fogszabályozással szakorvos kolléga foglalkozik.

Parodontológia

paradontologia

A fogágy a fogínyből és a fog tartószerkezetéből áll. A szájüregben található baktériumok hatására a fogíny gyulladásához vezethet, amit ínygyulladásnak (gingivitis) nevezünk.

Kezeletlen esetekben ez a gyulladás átterjedhet a fogak tartószerkezetére is, és így a fogágy visszafordíthatatlan károsodását okozhatja.

Eleinte fájdalommentes elváltozás, később súlyos parodontológiai problémákat okozhat, mely kezelés nélkül fogelvesztéssel járhat.

Még egy jelentéktelennek tűnő fogínyvérzés esetén is keressen fel szakorvost, aki problémáját orvosolhatja, legyen az egy professzionális szájhigiéniás kezelés, vagy komolyabb beavatkozás.

Rendelőnkben parodontológus szakorvos foglalkozik az érintett páciensekkel.

Bővebben a parodontológiáról

Dentalhigiénia

dentalhigieniaKépzett szakasszisztensnőnk végzi a dentalhigiéniához tartozó kezeléseket, illetve a helyes fogápolásbemutatását, az eszközök használatának elmagyarázását, amikkel Ön hozzájárulhat fogainak megőrzéséhez.

Esztétika