Napjainkban rutin szájsebészeti beavatkozásnak számít a fogak és a gyökerek eltávolítása a szájüregből. Leggyakoribb oka a foghúzásnak az előrehaladott fogszuvasodás, de sok más okból is sor kerülhet a fog eltávolításra.

Foghúzás a Nádor Dentálnál fájdalommentesen!

Rendelőnkben a fogeltávolítás teljes mértékben fájdalommentes, mert a fájdalomcsillapítás a legkorszerűbb és legkiválóbb érzéstelenítéssel történik. Ha érzékenység lépne fel foghúzás közben, a dózist emeljük, megelőzve ezzel a fájdalomérzetet. Amennyiben szükséges, úgy szedálással vagy bódítással is végzünk beavatkozást. Előfordulhat, hogy a fog eltávolítását megelőzően, a páciensnek antibiotikum szedését javasoljuk, így elkerülhetőek az esetleges kellemetlenségek.

A fog eltávolítása közben minden lépésről tájékoztatást adunk, folyamatos kapcsolattartással komfortérzetet teremtünk páciensünk számára.

A foghúzás a Nádor Dentálnál fájdalommentes! Kérjen visszahívást!

Foghúzást kell alkalmazni, ha:

• a fogpótlástani módszerekkel nem lehet helyreállítani a tönkrement fogkoronát
  • a gyökérkezelés nem végződik sikeresen
  • gyökeret körülvevő csontra ráterjed a gyulladás
  • a tejfogak akadályozzák a maradandó fogak felszínre törését
  • fogszabályozással nem lehet helyreállítani az erősen megdőlt fogakat
  • a bölcsességfogak előtörése nem lehetséges
  • a fogágy begyullad, illetve akkor, ha a fogak mozogni kezdenek, stb.

A fogak eltávolítására két technikát alkalmazhatunk…

…egyszerű foghúzást és sebészeti fogeltávolítást. Az előbbi esetben a foghoz jól hozzá lehet férni, könnyen alkalmazható a fogó és más beavatkozáshoz szükséges eszköz, amíg az utóbbinál ez nem lehetséges. Bonyolultabb esetben előfordulhat, hogy például a fog még nem tört elő, vagy más probléma miatt nehezen érhető el. Ilyenkor a sebészeti fogeltávolítást kell alkalmazni. Minden beavatkozást részletes vizsgálat és röntgenfelvétel készítése előzi meg. Ezen vizsgálatok segítségével lehetünk csak biztosak abban, hogy melyik módszer alkalmazható.

A foghúzás a Nádor Dentálnál fájdalommentes! Kérjen visszahívást!