KARÁCSONYI AJÁNLATUNK!KARÁCSONYI AJÁNLATUNK!

A fogtömés az egyik leggyakoribb fogászati beavatkozás. Fog tömésére akkor van szükség, ha a fog nagymértékben szuvasodott, esetleg ennek következtében már ki is lyukadt. A szuvas rész eltávolítása után többféle anyaggal is elkészíthető a fogtömés.

Rendelőnkben amerikai (3M ESPE) és japán (Tokuyama) anyagokkal dolgozunk. A fájdalommentes kezelés érdekében igyekszünk mindent megtenni, komfortérzetet biztosítani. Amennyiben azt a paciens igényli, szakorvosaink orál kamera segítségével folyamatosan közvetítik a munkafolyamatokat. Minden fogtömésre 5 év garanciát vállalunk.

Fogtömés 5 év garanciával a Nádor Dentálnál – INGYENES ÁLLAPOTFELMÉRÉS (röntgen nélkül)!
Fogtömés 3M-ESPE anyaggal

Fogtömés Tokuyama anyaggal

Felhasználás szerinti csoportosítás

Az ideiglenes tömőanyagok rövid ideig maradnak a fogakban, általában kezelések között használják. Beszélhetünk különböző cementekről és pasztákról, gyantával átitatott vattáról vagy guttapercháról.

Az alábélelő anyagok megvédik a fogbelet, szigetelőanyagként funkcionálnak. Alábélelő anyagként használhatunk lakkokat, linereket, különböző cementeket.

Fogtömés: amalgán (régi) és színre tömés (modern)

Többféle végleges tömőanyag áll rendelkezésünkre. A legrégebbi fogtömő anyag az amalgám, amit napjainkban már nem túl gyakran, vagy egyáltalán nem alkalmaznak. Készíthetünk fogtömést összetett gyantából, különböző cementekből, porcelánból, esetleg aranyból is. Szilárd formában, cementezéssel a fogtechnika készít töméseket, ezeket inlay töméseknek nevezzük.

Kérjen állapotfelmérést fogtömés előtt a Nádor Dentálnál!