Stressz-és fájdalommentes fogászatStressz-és fájdalommentes fogászat

Most a fehérítést megelőző fogkőlevételt mi adjuk ajándékba Önnek😊

Közeleg a karácsony, de ötlete sincs, hogy mit ajándékozzon idén szerettei számára?

Rendelőnkben hisszük, hogy az őszinte, ragyogó mosoly a legszebb karácsonyi ajándék. Miért ne ajándékozhatná meg éppen ezzel szeretteit?

A Nádor Dental 2019-es karácsonyi ajándékutalványának tartalma:

Fogfehérítés + AJÁNDÉK professzionális, kíméletes fogkő-eltávolítás.

Az ajándékutalvány ára: 90.000 Ft

Az utalvány beváltásának menete:

Minden esetben előzetes bejelentkezés szükséges!

A fogfehérítés 2 részből áll:

1. Az első konzultáció során a kezelő fogszakorvos arról dönt, hogy a páciensnek szüksége van-e fogkő-eltávolításra a fogfehérítés megkezdése előtt. Amennyiben fogszakorvosunk úgy javasolja, hogy a páciens fogai nem igényelnek fogkő-eltávolítást, úgy az INGYENESEN átruházható egy harmadik félnek.
  2. A második találkozás alkalmával megtörténik maga a kezelés, amely kb. 1 órát vesz igénybe.

Az akció időtartama:

Az utalvány 2019. december 17-ig vehető át, rendelési időben személyesen a Nádor Dental rendelőjében, vagy igény esetén – átutalást követően – e-mailben utalványt küldünk a megrendelő számára

Az  utalvány a kiállítástól 2020. március 31-ig érvényes.

* Az oldalon található tájékoztatás nem teljes körű, további információkért, részletekért kérjük, keresse kollégáinkat személyesen a Nádor Dental rendelőjében, vagy hívja a +36 70 372 3000-es telefonszámot.