Stressz-és fájdalommentes fogászatStressz-és fájdalommentes fogászat

Gyorsteszt COVID-19 fertőzés kimutatására

Az új típusú koronavírus (COVID19) járvány nagyon gyorsan terjedt el Kínában és aztán hamarosan az egész világon.

A betegség felismerésére az úgynevezett PCR, molekuláris biológiai teszt lett a standard eljárás, amely eljárásnak nemcsak számos korlátja van, hanem nagy arányban hibás teszt eredményekről számoltak be.

Egy olyan hiteles és hatásos tesztmódszerre volt szükség, amely gyorsan és egy egyszerű eljárás során mutatja ki a fertőzötteket, valamint a tünetmentes hordozókat, és ezáltal megakadályozza a vírus átadását, illetve könnyen kiszűrhetőek a vírus hordozói.

Mit kell tudni a gyorstesztről?

A GenBody COVID-19 lgM/lgG -amelyet rendelőnk is használ- egy gyors kromatográfiai immuntesztcsomag, mely kimutatja a szervezetben a COVID-19 vírus jelenlétére válaszul termelődő M immunoglobulint (lgM) és G immunoglobulint (lgG) vérsavóból, vérplazmából és teljes vérből.

A teszt segítségével fogászatunk sürgősségi ellátása, és teljeskörű újraindítása a lehető legbiztonságosabb körülmények között történik.

Természetesen a teszt mellett a kiegészítő védőeszközök használatával, a rendelő személyzete rendkívül biztonságos körülmények között végzi el a szakszerű kezeléseket.

Ez által a páciensek is a legbiztonságosabb körülmények között részesülhetnek fogászati ellátásban.

Lehet-e kérni a megbeszélt kezelés előtt a teszt elvégzését?

Természetesen a tesztet az előre egyeztetett fogászati kezelés előtt el tudjuk végezni. Fontos, hogy előre jelezzék, ha tesztet is szeretnének kérni, hiszen akkor legalább 20-30 perccel hamarabb kell érkezniük.

Kötelező-e a teszt a fogászati kezelések előtt?

A teszt nem kötelező. Kezelések előtt, amíg fennáll a vírus veszély egy kérdőívre kell válaszolnia a pácienseknek, és a rendelő az alapján dönti el, hogy kezeli-e a pácienst, vagy egy negatív teszt eredményre van szükség a fogászati beavatkozáshoz.

Ki végzi a tesztet?

A tesztet minden esetben a rendelést vezető orvos végzi el.

Fájdalmas-e a teszt?

A teszt nem fájdalmas, egy apró tűszúrás az ujjbegybe, és onnan a szükséges mennyiségű vért felhasználva 10 perc múlva megvan az eredmény.

Mennyibe kerül a teszt?

A tesztet nagyon kedvező áron 10.000 Ft-ért biztosítjuk rendelőnkben.

Hogyan lehet igényelni?

Ha nálunk szeretné elvégeztetni a gyorstesztet, jelentkezzen be a info@nadordental.hu e-mail címen, vagy hívjon bennünket a +36 70 372 3000 telefonszámon.
Kövesse híreinket FB: https://www.facebook.com/nadordentalbudapest és web oldalainkon is: www.nadordental.hu

források:

⚠ Covid-19 hírek, intézkedések: A Nádor Dentalban, a májusi nyitás óta, pácienseink ellátása zavartalan, a vonatkozó előírások maximális betartása mellett látunk el mindenkit. tovább

️Covid-19 news, policies: Stricter preventive safety measures taken by our practice in response to the increased number of Covid-19 cases:
At Nádor Dental the dental care we provide our patients has been uninterrupted. more