Stressz-és fájdalommentes fogászatStressz-és fájdalommentes fogászat

Milyen az ideális fogkefe és fogkrém?

A jó fogkefével minden fogfelületet meg kell tudni tisztítani. Annak szálerőssége ne legyen túl nagy, a feje kicsi, a nyele rugalmas legyen. A sörték közepes sűrűségűek legyenek. Az elektromos fogkefék használata is ajánlott, illetve ügyeljünk a rendszeres fogselyem használatra is.

A megfelelő fogkefével elkerülhető a fognyaki kopás, az íny sérülése, azonban ehhez az is szükséges, hogy kikérje fogorvosa tanácsát a helyes fogmosási technikáról. Fontos, hogy a megfelelő fogmosási technikát már gyermekkorban elsajátítsa mindenki, ezért a Nádor Dental rendelőjében külön figyelmet fordítunk gyermek pácienseink könnyed, mégis informatív oktatására.

Manapság minden forgalomban lévő fogkrém megfelelő mennyiségű fluoridot tartalmaz. A kisgyerekek azonban a korosztályuknak megfelelő fogkrémet használják, mivel azok fluorid koncentrációja nem túl magas. A hangsúly a helyes fogmosási technikán van. Az erős súrolás fognyaki kopáshoz vezethet, mely számos kellemetlenséggel járhat.

Ellenőriztesse fogait és kérje ki szakorvosaink tanácsát!

Jelentkezzen be a +36 70-372-3000-ás telefonszámon, vagy az info@nadordental.hu email címen!

Felhívás! A rendelőnkben elérhető Covid gyors teszt nem a jelenleg elvárt PCR teszt, azt mutatja ki, hogy a szervezetben jelen van-e a Covid vírusra ellenanyagként termelődő M immunoglobulin (lgM) és G immunoglobulin (lgG).

Please note: the rapid covid-19 test  available at our clinic is not the currently required PCR test, it is a rapid chromatographic immunoassay kit for the fast and differential detection of immunoglobulin M (IgM) and immunoglobulin G (IgG) antibodies against COVID-19.