Mitől is gyermekbarát egy fogászat?

A gyermekkorban szerzett rossz élmények egy életre hatással lehetnek ránk, nincs ez másként a fogorvosnál tett látogatások esetében sem. A fájdalmas foghúzások és az iskolatársakkal közösen látogatott körzeti rendelők sok felnőttben nyomot hagytak, amit ebben a korban már nagyon nehéz feledtetni. Rendelőnkben külön hangsúlyt fektetünk arra, hogy a gyermekeket különös körültekintéssel kezeljük, a legújabb és legfájdalommentesebb eszközöket és technikákat használjuk. A kicsiknek saját nyelvükön magyarázzuk el, hogy miért van szükség a beavatkozásra, sőt, szeretjük szemléletesen, jó kedvvel bemutatni nekik, pontosan mi történik majd a kezelésük során. Nincs félelem, csak egészséges fogak és édes kacagás!

A négyéves Marci édesanyjával ékezett rendelőnkbe, mert egy  baleset következtében letört az egyik front foga és a mellette lévő fog is romlásnak indult. Kis páciensünk fogait gyönyörűen helyreállítottuk. Marci első alkalommal megismerkedett rendelőnkkel és az orvosokkal, második alkalommal pedig már önállóan, félelem nélkül ült be a fogorvosi székbe.

Jelentkezzen be a +36 70-372-3000-ás telefonszámon család- és gyermekbarát rendelőnkbe, vagy az info@nadordental.hu email címen!

Tudjon meg többet gyermekeknek nyújtott szolgáltatásainkról! https://nadordental.hu/szolgaltatasok/gyermekfogaszat/