Ön is fél a fogorvostól?

A Nádor Dental rendelőjében fontosnak tartjuk a megelőzést, illetve a minél korábbi feltárását a problémáknak, így megakadályozva, hogy pácienseinknek a mindennapjai részét képezze a fogfájás. Saját felméréseink szerint minden ötödik ember mondott már le fogászati kezelést a félelem miatt, illetve sokak már a beavatkozás előtti napokban komolyan aggódnak a későbbi időpontjuk miatt. Sajnos a félelem miatt lemondott, vagy hónapokkal későbbre halasztott kezelések sokszor rontanak a páciens állapotán, ezért már komolyabb beavatkozásra szorul.

Bár a fogászati rendelőkben többfajta bódítási-altatási megoldás (link: https://nadordental.hu/blog/mi-a-kulonbseg-a-melyaltatas-az-eber-szedacio-es-a-boditas-kozott/) elérhető, szorongó pácienseinknek a bonyolult és kockázatos altatás helyett a legbiztonságosabb megoldást, az éber szedációt ajánljuk.

Elsősorban azoknak a pácienseinknek ajánljuk, akik a fogorvostól, a beavatkozástól, hangoktól-zajoktól félnek, illetve erős garat reflexszel küzdenek. Az eljárás megkönnyíti a kezelések elvégzését azok számára is, akikben akár korábbi negatív tapasztalat, akár más tényező miatt szorongás alakult ki, ami lehetetlenné tette a fogak rendben tartását, kezelését.

Az éber szedáció alkalmazása indokolt lehet abban az esetben is, ha a páciensnek erős garatreflexe van és már a hátsó fogak mosása is komoly megpróbáltatást jelent számára. Ez a típusú érzéstelenítés abban az esetben is hasznos lehet, ha olyan komplex beavatkozásra, akár több fogat érintő kezelésre van szükség, melyet bódításban el lehet egy alkalommal végezni. Így javasolt olyan, a pácienst megterhelő kezeléseknél, mint szájsebészeti vagy implantológiai beavatkozások.

Tudjon meg többet az éber szedációról, és tekintse meg animációnkat is! https://nadordental.hu/szolgaltatasok/eber-szedacio/

Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal!

Jelentkezzen be a +36 70-372-3000-ás telefonszámon konzultációra, vagy az info@nadordental.hu email címen!