Rendelőnk intézkedési a Covid-19, koronavírus időszakábanRendelőnk intézkedési a Covid-19, koronavírus időszakában

PRF módszer

KORSZAKALKOTÓ MEGOLDÁS A FOGÁSZATBAN!

1. Kinek ajánlott a PRF módszer?
  • mindenkinek, aki fogászati implantáció előtt áll, akinek fogínybetegsége van, akinek csontpótlásra van szüksége, hogy csak a leggyakoribb alkalmazásokat említsük.

1. Milyen vizsgálatok szükségesek a PRF módszer alkalmazása előtt?
  • Mindenképpen szükség van egy fogászati konzultációra, amely során a szakorvos felméri a páciens szájüregének állapotát és egy személyre szabott kezelési tervet készít. Ha javasolt csontpótlás, implantáció vagy bármilyen beavatkozás, amely sikerét a PRF módszer elősegítené, akkor a pácienssel közösen egyeztetve kerülhet sor a beavatkozásra.
  • Egy teljes labor vizsgálatra, (vérkép) is szükség van, amely a szervezetben lévő D vitamin szintjét, valamint a koleszterinszintet is kimutatja.

1. Mikor nem javasolt a PRF alkalmazása?
  • Ha valakinek túl alacsony a D vitamin szintje, akkor előbb javasolt egy intenzív D vitamin kúra, hogy megemeljük ezt a szintet-mihelyt eléri a szint a normál értéket, lehet használni a PRF módszert
  • Ha valakinek túl magas a koleszterin szintje-ilyenkor szükséges azt lejjebb vinni akár gyógyszeres kezeléssel is

1. Hogyan zajlik a PRF gyakorlatban a rendelőnkben?
  • Szakorvosunk egy vékony tűvel, vénásan vért vesz a pácienstől, amelyet egy vérvételeknél használatos kis üvegcsébe gyűjt. Ezt követően egy speciális, erre a célra kifejlesztett gépben kb. 10 percig megfelelő fordulatszámon centrifugálásra kerül a levett vér. A kapott anyag csontpótlóval is jól kombinálható.

Fél a fogászati beavatkozásoktól? Ismerje meg, éber altatásos szolgáltatásunkat! Tudjon meg többet stressz- és fájdalommentes kezelési lehetőségeinkről! Jelentkezzen be a +36 70-372-3000-ás telefonszámon, vagy az info@nadordental.hu email címen!

1. Mi történik a fel nem használt vérrel?
  • A vérvétel közvetlenül a beavatkozás előtt történik, és az elkészített anyag azonnal a beavatkozás alkalmával felhasználásra kerül. A fel nem használt vért nem tároljuk, rögtön megsemmisítjük. Rendelőnkben a PRF eljárást kizárólag fogászati, illetve szájsebészeti beavatkozások során alkalmazzuk.

1. Milyen hosszú ideig tart a beavatkozás?
  • Az egész beavatkozás, a vér levétele, majd centrifugálása nem vesz több időt igénybe, mint 20 perc.

1. Milyen előnyökkel jár a PRF módszer alkalmazása?
  • Meggyorsítja a sebgyógyulást és minimalizálja a gyulladás kockázatát, hiszen nem idegen anyagot, hanem sajátot hasznosítunk. A szervezet barát csontpótló, amely nagyon hatékony, tartalmazhat rizikó faktort a beépülést illetően, és néha nem „szervül”, azaz nem épül össze a saját csontállománnyal gyulladás vagy más probléma miatt. A saját vérből kinyert anyag mindig a lehető legtermészetesebb és legjobb megoldást nyújtja.
  1. Referenciák:

Ha szeretne többet megtudni a rendelőnkben is alkalmazott PRF módszerről, Jelentkezzen be a +36 70-372-3000-ás telefonszámon, vagy az info@nadordental.hu email címen!