Stressz-és fájdalommentes fogászatStressz-és fájdalommentes fogászat

Személyre szabott tanácsok, megoldások a koronavírus idejére Dr. Németh József szakorvosunktól!

A Covid-19 pandémia mindannyiunk számára megváltoztatta a mindennapok rutinját.

Bár a koronavírus terjedése miatt a fertőzés elkerülése céljából és az Önök biztonsága érdekében rendelőnket ideiglenesen bezártuk, a meglévő és jövőbeni pácienseink továbbra is a legfontosabbak számunkra.

A Nádor Dental a mobil telefonos hétvégi ügyelet mellett most még egy szolgáltatást kínál: az online fogászati tanácsadást.

Mostantól, hétköznapokon mindenki számára elérhető ingyenes online konzultációs szolgáltatásunk.

Hogyan tudunk segíteni?

Sokan kérdezhetik, hogyan lehet fogat „távgyógyítani? Bár távgyógyítást mi sem vállalunk, szakszerű, személyre szabott tanácsot tudunk adni. Sokszor elegendő látni, vagy hallani a szóban forgó problémát, panaszt és szakorvosunk, a több évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkező Dr. Németh József megpróbálja elmondani mi okozhatja azt, és hogyan lehet akár otthon kezelni addig is, amíg megfelelő fogászati ellátást tudunk nyújtani rendelőnkben. Hisszük, hogy a megnyugtató orvosi tanácsok segítenek eloszlatni az aggályokat.

Hogyan lehet időpontot foglalni?

• 1. lépés: telepítse számítógépére a Skype vagy Zoom alkalmazást
  • 2. lépés: írjon emailt az info@nadordental.hu e-mail címre, adja meg nevét, telefonszámát és írja le fogászati problémáját
  • 3. lépés: ezt követően, hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot időpont egyeztetés céljából.

Javaslat: Töltse le a web kamerás hozzáférést is, hogy akár meg is tudja mutatni a problémát a konzultáció során.

Hisszük, hogy a mostani csak egy rövid ideig tartó, átmeneti állapot és mihelyt visszatér életünk a normál kerékvágásba, azonnal úgy tudjuk majd folytatni a kezeléseket, hogy támogattuk, segítettük Önöket, amikor arra szükség volt.

Együtt összefogva és egymást segítve ezen a nehéz időszakon is túljutunk.

Jelentkezzenek be az: info@nadordental.hu e-mail címen, vagy hívjanak minket bizalommal a: +36 70 372 3000 telefonszámon