Nádor Dental - Gondoskodó Fogászat

Nádor Dental Fogászati szakblog

Professzionális, fájdalommentes, ultrahangos fogkőeltávolítás a Nádor Dentalban
2021. 05. 19.
A fogászati kezelések sorában a fogkő-és plakkeltávolítás az egyik legfontosabb az egészséges fogak megőrzése céljából. A fogköves fogak nemcsak esztétikailag zavaróak, hanem fogszuvasodás és súlyos fogágybetegségek elindítói is lehetnek.
Gyors antigén teszt a COVID-19 fertőzés kimutatására
2021. 04. 13.
A rendelőnkben is elérhető Covid-19 (Sugentech's SGTi-flex COVID-19 Ag) antigén teszt egy 1- lépcsős gyors tesz, amely során az orrból vesszük le a mintát, és 20-30 perc elteltével megkapjuk az eredményt.
A fogászati implantátum válthat-e ki allergiás reakciót?
2021. 04. 05.
Egy komplexebb fogászati beavatkozás során több dologra is lehetünk allergiások, kezdve az érzéstelenítővel, egyes anyagokra és leggyakrabban a fogpótlásoknál felhasznált fémekre.
Barázdazárás az őrlő fogak megóvása érdekében!
2021. 04. 05.
Fogszuvasodás megelőzés barázdazárással! A Nádor Dentalban is elérhető barázdazárással a fogak barázdáit és gödröcskéit zárjuk le, így ezzel az eljárással megelőzhetjük a fogszuvasodást, megkímélhetjük a fogakat.
Fogápolás, szájhigiénia a fogbetegségek elkerülése érdekében
2021. 04. 05.
A helyes és rendszeres fogápolás alapvető fontosságú ahhoz, hogy megőrizzük egészségünket. A fogmosás elmulasztásával a baktériumok egyre növekvő számban telepednek meg, ahol lepedéket, majd fogkövet formálnak.
Gócbetegség, fogászati gócok
2021. 04. 05.
A fogászati eredetű góc a fogak idült gyulladásából alakul ki és mint minden más góc, egyéb megbetegedést is okozhat. Ezért is fontos a fogak rendszeres ellenőriztetése, szakirányú kezelése és a helyes fogápolás.
Miért kell pótolni egy vagy több hiányzó fogat?
2021. 04. 01.
Nemcsak esztétikai kérdés! A foghiány hatással van táplálkozásunkra, beszédünkre is komoly hatással lehet, rontva az életminőségünket.
Miért jobb az oldható felépítmény az implantátumokhoz?
2021. 03. 31.
A fogászati implantátum egy titánból készült műgyökér, amelyet foghiány esetén alkalmaznak.Segítségével egy, de akár teljes foghiányt is pótolni lehet.
Implantátum beültetése biszfoszfonát tartalmú gyógyszerek szedése esetén
2021. 03. 31.
Biszfoszfonát tartalmú gyógyszereket széleskörűen alkalmaznak csontritkulás vagy különböző csontanyagcsere-betegségek esetén. Sokan nem tudják, hogy a kezelésükhöz kapott gyógyszerek biszfoszfonátot tartalmaznak és mellékhatásai lehetnek.
Hogyan készüljön egy fogászati vizsgálatra?
2021. 03. 31.
Fogászati kezelésre készülni nem kihívás, gondolhatnánk, mégis sok olyan dolog felmerülhet, amire talán nem is gondolunk indulás előtt. Az alábbiakban összeszedtük a legfontosabb szempontokat, amelyekre érdemes odafigyelni annak érdekében, hogy a kezelés.