Nádor Dental - Gondoskodó Fogászat

Nádor Dental Fogászati szakblog

Zárt és nyitott kürett – mikor és miért?
2022. 11. 16.
A parodontológiai kezelés során szükséges beavatkozás az ún. zárt és nyitott kürett (fog kürettálás). Mi a különbség a kettő között, mikor szükséges egyik és másik?
Fogászati híd vagy implantátum?
2022. 10. 19.
A részleges, vagy nagyobb kiterjedésű foghiányok esetén szóba jöhet kivehető, kombinált fogpótlás, azonban, ha lehetőség van rá, fix (rögzített) fogpótlás készítése javasolt. Ezen belül két fő típus létezik: fogászati implantátum és hídpótlás.
Fogászati betegségek hatása az általános egészségünkre
2022. 09. 01.
Sokan nem is gondolnák, de fogainknak és a szájüregünknek számos hatása van szervezetünk távoli pontjaira is, így általános egészségügyi állapotunkat is nagyban képesek befolyásolni.
Fogászati kezelések terhesség alatt
2022. 07. 06.
Sokan nem tudják, hogy a várandós kismamák fogainak rendben tartása, kezelése, valamint a rendszeres és alapos fogmosás milyen fontos szerepet játszik nemcsak a kismama, hanem a születendő gyermek életében is.
Gyökérkezelés-Endodoncia
2022. 05. 12.
Gyökérkezelés során a fogak belsejében és gyökerében lévő idegképletet, a fertőzött foganyagot és a baktériumokat távolítjuk el. A beavatkozás helyi érzéstelenítésben, fájdalommentesen zajlik.
Mi a különbség a tömés, fogbetét és a korona között?
2022. 05. 03.
Fogorvosaink elsősorban a fogak megmentésére, konzerválására törekszenek. A fogmegtartó kezelések legelterjedtebb formája a fogtömés, a fogbetét és a fogászati korona.
Fogfehérítés
2022. 02. 01.
Ön is szeretne ragyogó, fehér fogakat? A Nádor Dental rendelőjében a fogfehérítés most a legmodernebb, Pola Office Plus géppel és Radii Xpert LED lámpa alkalmazásával történik. Gyors, hatékony és csodás eredményt garantál.
Rendelői fogfehérítés 15% kedvezménnyel!
2022. 01. 29.
Ünnepi akció! 15% kedvezmény a rendelői fogfehérítés és az azt megelőző professzionális EMS technológiával történő fogkőlevétel árából! Az akció időtartama: 2022. december 2. és 2023. január 31-e között
Bölcsességfogak
2021. 11. 02.
A bölcsességfogak fejlődésüket tekintve hasonlóan fejlődnek, mint a többi maradó fog, azonban időben később fejeződik be ez a folyamat. Panorámaröntgen felvétel segítségével nyomon követhető a fejlettségi stádium, amely fontos információkat adhat.
Professzionális, fájdalommentes, ultrahangos fogkőeltávolítás EMS technológiával a Nádor Dentalban
2021. 05. 19.
A fogászati kezelések sorában a fogkő-és plakkeltávolítás az egyik legfontosabb az egészséges fogak megőrzése céljából. A fogköves fogak nemcsak esztétikailag zavaróak, hanem fogszuvasodás és súlyos fogágybetegségek elindítói is lehetnek.