Mit t(együnk) fogfehérítés után?

Ma már számtalan, otthon is elvégezhető fogfehérítő módszer létezik, ám kétségtelenül a szakember által felügyelt fogfehérítés a legbiztonságosabb, hiszen ebben az esetben tudjuk garantálni azt, hogy az eljárás nem gyakorol semmilyen káros hatást a fogakra és a szervezetre.

A fogak fehérítésére rendelőnkben peroxid tartalmú anyagokat használunk, ám a hatásfok minden esetben a felhasznált anyag koncentrációjától függ. A peroxid oxigén gyökökké alakulva behatol a fogzománcba és lebontja az ott lévő elszíneződések molekuláit. Számos tanulmány kimutatta, hogy a peroxid nincs káros hatással a szervezetre.

A fogfehérítés hatásának hossza, a kialakított új fogszín tartóssága minden egyes páciens esetében egyedi. Erősen befolyásolt a páciens szokásaitól és táplálkozásától. A fogak újbóli sötétedése esetén a kezelés ismételhető. Fontos tudni, hogy a végleges fogszín a kezelés befejezése után 12-24 óra stabilizálódik, addig a fogfehérítő folyamat még nem zárult le.

Fontos! A fogfehérítő kezelés után 10-14 napig kerülni kell azokat az élelmiszereket és italokat, amelyek színesek.

Milyen ételeket, italokat kerüljünk?

• paradicsom, cékla, sárgarépa, bogyós gyümölcsök (áfonya, szeder, málna stb.), az ezekből készült szörpök, italok, ételek, lekvárok
  • kávé, tea, vörösbor, kóla, csokoládé, szójaszósz, zsíros-paprikás ételek
  • szénsavas italok, savas ételek, citrusfélék.

Ezekben a napokban az alábbi ételeket és italok javasoljuk fogyasztásra:

• színezetlen növényi tej, tej,
  • sajt, natúr joghurt, túró, tojás, vaj, margarin
  • tésztafélék, péksütemények, kenyerek
  • húsfélék, felvágottak

Tudjon meg többet a fogfehérítésről! https://nadordental.hu/szolgaltatasok/fogfeherites/

Amennyiben kérdései akadtak, szeretne többet megtudni a fogfehérítés folyamatáról, forduljon hozzánk bizalommal.  Jelentkezzen be a +36 70-372-3000-ás telefonszámon, vagy az info@nadordental.hu email címen!